۰
ایلان ماسک

این خبر منتشر شده از سوی ایلان ماسک ، مالک شرکت تسلا و اسپیس ایکس می باشد که حاکی از کاشت اولین تراشه هوشمند نورالینک در دستگاه عصبی انسان است .
طبق این خبر ، این تراشه توانایی کنترل تمام حرکات در بدن انسان را دارد .

این تراشه هوشمند نورالینک که به گفته ایلان ماسک در مغز یک بیمار کار گذاشته شده است نشان از بهبودی در حال فرد بیمار  را  دارد .او هیچ جزئیات دیگری در مورد روند یا وضعیت این جراحی به اشتراک نگذاشت.
​​​​​​​
​​​​​​​هدف شرکت نورالینک که توسط ایلان ماسک تاسیس شده ایجاد رابطهای مغز و رایانه (BCI) است که پس از دریافت چراغ سبز از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در پاییز گذشته شروع به جذب بیماران انسانی برای اولین آزمایش بالینی خود کرد.

1402/11/10

2024/01/30

​برای اولین بار تراشه هوشمندشرکت ایلان ماسک در مغز انسان نصب شد
​​​​​​​

1402/11/23

Apple Vision Pro یک هدست واقعیت ترکیبی است که توسط شرکت اپل ساخته شده است .
اپل ویژن پرو به عنوان یک "کامپیوتر فضایی" در بازار عرضه می شود که در آن رسانه های دیجیتال با دنیای واقعی ادغام می شوند و و به شما امکان می‌دهد تا از طریق حرکت چشم‌ها، دست‌ها و البته صدا کارهای مورد نظر را انجام دهید.
یک صفحه مجازی قابل تنظیم برای لذت بردن از تماشای فیلم، بازی کردن و …  را در هر محیطی تجربه کنید و همینطور با استفاده از 12 دوربین و 6 میکروفون، امکان ضبط فیلم‌هایی با کیفیت بالا را فراهم کرده است و همچنین قابلیت عکاسی فضایی را دارد. این ویژگی‌ها به شما اجازه می‌دهند تا لحظات خود را ثبت کنید و در آینده، این خاطرات را به صورت سه بعدی زنده کنید.
اپل ویژن پرو با یک دوربین، برای برقراری تماس‌های ویدیویی و برنامه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آواتار حرکات صورت و چشم کاربر را تشخیص میدهد و آنها را به دقت تکرار میکند تا تجربه‌ای واقع گرایانه ‌ ایجاد کند.
با استفاده ازFaceTime  می‌توانید تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را تجربه کنید. در حین تماس تصویری، افراد در فضای اتاق واقعی قرار می‌گیرند و صدای هر فردی را که در تصویر حضور دارد، دریافت می‌کنید. تصویر شما نیز با استفاده از اسکن سه بعدی و یا استفاده از آواتار های مجازی به افراد دیگر نمایش داده می‌شود.
باید اشاره کنم که این محصول هنوز کامل نیست و در کنار جذابیت‌های بسیار زیاد، نقاط ضعفی هم دارد، اما کدام گجت در دنیای فناوری از روز اول به صورت کامل عرضه شده است؟.
در واقع مهم‌ترین اتفاق در مورد ویژن پرو اپل این است که آینده را به وضوح نشان می‌دهد و به ما یادآوری می‌کند که ۱۰ سال بعد زندگی چه شکل و شمایلی خواهد داشت. اپل ویژن پرو همون محصول انقلابی است که دنیای فناوری نیاز داشت تا بار دیگر بتواند خود را به سمت جلو پرتاب کند.

2024/02/12

اپل ویژن پرو ؛ به آینده خوش آمدید!

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش